Szerző: lepel » 2009.01.14. 08:49
Szia Gabe!
Írásokra reagálva válaszolom neked is:
Amennyiben nem vesszük figyelembe, hogy Fülöp és más nem kanonizált evangéliumok szépirodalmi alkotások és hitelességük megkérdőjelezhető, akkor nem kiragadott részeket kell figyelembe venni, hanem az egész művet. Márpedig akkor sok nyilvánvaló ellentmondásra bukkanunk és szándékos hamisításokra.
Íme egy példa: „” Abban az időben és talán most is, nem is számitott embernek a shulczok körében akinek nem volt felesége, ha jól tudom. „”
Alapvető elméleti hiányosságok figyelhetők meg a hozzászólók ismeretanyagában.
Jézus esetében nem ismerjük az okot miért nem volt házas. Lehetett özvegy is, ha figyelembe vesszük azt, hogy Pilátus a fiát bocsátotta szabadon…
Vagy Pál sem volt házas, és egy szektához tartozott amelyet nazoreusnak nevezetek, pont mint Jézus keresztfa feliratán található utalás esetén. De miként Jézus és Pál, első fiúgyermekként felajánlhatták őket Istennek, miként Sámsont is, hiszen a szövegből ez is kikövetkeztethető.
„” Több, ismert mágus élt abban a korban. A legismertebb Simon mágus. Ő Schultz volt, de nem a Schultz főpapoktól tanulta mesterségét. „”
Bizony érdekes az is, hogy ezt a nagy tudású mágust Péter leimádkozta az égből, hogy szörnyethaljon.
„” --- Jézus visszatérése, lehet, hogy nem szó szerinti, vagyis nem fog egyszer csak megjelenni, hanem a szellemisége, szellemi öröksége fog visszatérni. --- „
És mi van azzal a szöveggel, ahol azt mondja, hogy veletek leszek mindig???
„” - A keresztre feszítés meg lehet, hogy azért történt mert volt egy hasonló képességű emberke mint ő,csak a sötét oldalt szolgálta és Jézus legyőzetett ő általa.
Vagy nem is volt keresztre feszítés, csak egyszerűen a Schultzok véráldozatot akartak és Jézus hatalmas nagy áldozat lett volna ezért belehazudták a bibliába. – „”
A hitelesnek tekinthető írások nem ezt mondják.
Jézus keresztrefeszítését a Schultz főpapok akarták, Pilátusból kikényszeríttették.
Nincs sötét és világos oldal, csak sötét és világos gondolatok.
Minden megváltozhat, és ellentettjébe fordulhat, csak idő kérdése, lásd a gazdag ember – szegény embert.
Felesleges és gonosz dolog pár ember gazdasági érdekből elkövetett gyalázatát rákenni egy embercsoportra.